קמפיין החזרה לשדרות
הלקוח: עיריית שדרות
הפרויקט: קמפיין חזרת התושבים לעיר לאחר שפונו מביתם במלחמת "חרבות ברזל"
רקע: אחד הפרויקטים המורכבים והמרגשים שעבדנו עליהם. קמפיין בשיתוף פעולה עם Waze המברך את התושבים על חזרתם לעיר.
משלב ההיגוי ועד לניהול פריסת השלטים לאורך כל המדינה, נדרשנו לרגישות. מצד אחד, ובטח כתושבי הנגב, עלינו להביע שמחה על חזרת תושבי שדרות לביתם במהלך מלחמת "חרבות ברזל", כחמישה חודשים לאחר שפונו מביתם. מנגד, מי כמונו מבינים לליבם ויודעים שהשמחה מהולה בחששות מרובים.
כתיבת המסרים הייתה צריכה להתחשב באלו ובאלו והעיצוב היה חייב להיות מושלם.
אנחנו לגמרי מרגישים שהגענו לתוצאה הנכונה. לא סתם "גלובס" ו-"דה-מרקר" בחרו להתייחס לקמפיין בכנסים שעשו במהלך המלחמה ואף השתמשו בעיצובים.
עם זאת, את האישור האמיתי עבורנו, קיבלנו מאלפי תושבים שצילמו את השלטים ושיתפו ברשתות. הייתה גם קבוצה מקסימה של אמהות משדרות שהתחפשה לקמפיין שלנו בפורים. כבוד גדול.